جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

قهوه کلمبیا سوپریمو اسکرین 18 گرین پرو

  • تاریخ نشر : آبان ۲۷, ۱۴۰۲
  • نویسنده : شرکت بازرگانی ویلیام


قهوه کلمبیا سوپریمو اغلب به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین قهوه های جهان در نظر گرفته می شود. این کشور از قدیم به کشت نژاد عربیکا اشتغال داشته و جغرافیای منحصربه‌فرد آن شرایط را برای تولید قهوه خوشمزه و مرغوب مناسب ساخته است. کلمبیا سابقا مقام دوم تولید بین‌المللی قهوه بعد از برزیل را در اختیار داشت اما با ورود اخیر ویتنام به بازار و تولید فراوان قهوه روبوستا، به رتبه سوم جهان تنزل کرده است.

خصوصیات دانه های قهوه کلمبیا سوپریمو
قهوه کلمبیا سوپریمو سبک و نسبتا شیرین بوده و طعمی آجیلی و شکلاتی دارد. از مهمترین خصوصیات آن عطر دلپذیر و شاداب همراه با رایحه‌های میوه ای است. برخلاف دیگر مدل ها این قهوه در شرایط رست تیره طعم تلخی نشان نمی‌دهد. اسیدیته نسبتا بالا دارد و حالتی از تندی و ترشی در دهان ایجاد می‌کند.

قهوه کلمبیا سوپریمو به دلیل هارمونی خاصش تقریبا هر سلیقه‌ای را تامین می‌کند. حتی کسانی که طرفدار قهوه عربیکا نیستند این قهوه را دوست دارند. برای جدا کردن پوست از گیلاس قهوه و فرآوری آن از روش آبدار استفاده می‌شود که دانه های تمیزتر و طعمی اصیل‌تر را به دنبال خواهد داشت.

قهوه کلمبیا سوپریمو به دلیل بافت و مزه متعادل و ملایم یکی از گزینه‌های همیشگی قهوه های میکس و ترکیبی یا Blend می باشد. فلسفه به وجود آمدن قهوه ترکیبی دستیابی به یک فرمول از هر نظر ایده آل بود. عموما کارشناسان قهوه با میکس درجات مختلف کافئین، عطر، بافت، طعم و … از انواع مختلف قهوه به ترکیبات بی نظیری دست می یابند که در بازار به عنوان قهوه ترکیبی به فروش می رود.

brand
۰۹۱۲۰۰۵۱۱۵۰