جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

قهوه سانتوس گود کاپ

  • تاریخ نشر : آبان ۲۷, ۱۴۰۲
  • نویسنده : شرکت بازرگانی ویلیام


سانتوس گود کاپ ۱۷/۱۸ همانطور که میدانید درخت این گیاه بومی برزیل نیست . برای اولین بار فردی به نام فرانسیسکو در قرن 18 میلادی قهوه را از گینه فرانسه به برزیل آورد.

حاکم گینه فرانسه علاقه مند بود که انحصار کشت قهوه را خود در دست داشته باشد.

حال گفته می‌شود همسر این حاکم به دلیل علاقه خود نسبت به فرانسیسکو دانه های قهوه را به او داد. فرانسیسکو آنها را به برزیل آورد و کاشت.

این گیاه توسط فرانسیسکو به برزیل آمد وشرایط منطقه‌ای آنجا باعث سازگاری آن با محیط شد.قهوه برزیل به‌عنوان نوعی از قهوه که طعم و عطر متفاوتی دارد،در بین مردم عرضه شد.

طبق آمار رسمی ارائه ‌شده توسط دولت برزیل، نزدیک به 30 درصد از زمین‌های آنجا برای کاشت قهوه مناسب هستند.

در حال حاضر این نوع قهوه از بهترین و پرطرفدارترین قهوه‌ها در دنیا است. لازم است بدانید که این کشور نزدیک به یک‌سوم بازار قهوه را در جهان به خود اختصاص داده است.

قهوه برزیل سانتوس

برزیل یکی از بزرگترین تولید کننده های قهوه در جهان است که مشهور ترین قهوه برزیل مربوط به سانتوس Santos است که به قهوه “خوبی از جاده” معروف است که به نام بندر آن نام گذاری شده است و عطر و طعم ملایمی دارد.

در باریسما ما در تلاشیم که بهترین قهوه و تازه ترین قهوه برزیل سانتوس را برای شما تهیه کنیم .

قهوه سانتوس برزیل به طور کلی فرآوری شده به صورت خشک است و دانه ها Cherries قبل از پوست انداختن و درجه بندی برای صادرات در آفتاب پوست خشک می شوند.

و بعد از گذراندن این پروسه دانه های قهوه ای داریم که بسیار ریز هستند و باید با دقت زیادی روست داده شوند.

دانه های قهوه بصورت دستی انتخاب و فرآوری می شوند که شامل برداشتن دانه های گیلاس از خشک شدن است. این روش باعث می شود شیرینی میوه به فنجان منتقل شود. این قهوه به تنهایی و در ترکیبات اسپرسو در سراسر جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات کلی قهوه برزیل سانتوس

نوع : قهوه عربیکا
اسیدیته: مدیوم
عطر: زیاد
طعم: شیزین ، مغز فندق
درصد برشته شدن: مدیوم
کافئین: متوسط رو به بالا

brand
۰۹۱۲۰۰۵۱۱۵۰