جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

قهوه روبوستا وت پالیش اسکرین ۱۸

  • تاریخ نشر : آبان ۲۷, ۱۴۰۲
  • نویسنده : شرکت بازرگانی ویلیام


روبستا خام: ویتنام وت پولیش اسکرین ۱۸ این دانه ها به طور معمول اسیدیته کمتر و تلخی بیشتری نسبت به قهوه عربیکا دارند. فرآیند پولیش مرطوب به کاهش مقداری از تلخی و قابض بودن که معمولاً با دانه های روبوستا مرتبط است، کمک می کند و در نتیجه طعم صاف تر، تمیزتر و تصفیه شده تری ایجاد می کند. علاوه بر این، ممکن است نکاتی از شکلات تلخ، آجیل یا ته رنگ های چوبی و همچنین بافتی کامل و طعمی ماندگار و دلپذیر را در طعم پیدا کنید.

خواستگاه قهوه خام روبستا ویتنام وت پولیش اسکرین ۱۸ می‌تواند به تولید قهوه‌های بی‌نظیر و معروفی منجر شود. ویتنام، یکی از کشورهای بزرگ تولیدکننده قهوه در جهان است. باغ‌های قهوه در مناطق مختلف ویتنام، از جمله دالات، بوئن مات و لام دونگ، واقع شده‌اند. این مناطق با شرایط آب و هوایی و خاک مناسب، برای رشد و تولید قهوه ایده‌آل هستند. نوع قهوه روبستا که از گیاهان کوچک و محلی استخراج می‌شود، به دلیل طعم قوی و تلخی که دارد، جزء محبوب‌ترین انواع قهوه در ویتنام و جهان است.
وت پولیش اسکرین ۱۸ فرآیندی است که در آن قهوه خام از اجسام خارجی و اضافی پاکسازی می‌شود. در این فرآیند، دانه‌های قهوه تحت تأثیر آب و انواع صافی‌ها قرار می‌گیرند تا ذرات غیرقهوه‌ای از آنها جدا شوند. نتیجه این پردازش، قهوه‌ای با کیفیت، متعادل و خوشمزه است که طعم و عطر آن به خوبی برجسته می‌شود. به طور خلاصه، خواستگاه قهوه خام روبستا ویتنام وت پولیش اسکرین ۱۸ در تولید قهوه‌هایی با طعم قوی، تلخ و لذیذ نقش بسزایی دارند و ویتنام به عنوان یکی از مراکز تولید قهوه معروف جهان شناخته می‌شود.

brand
۰۹۱۲۰۰۵۱۱۵۰